divendres, 24 de setembre del 2010

No quiero perderme nada

Recentment he descobert que I don't wanna miss a thing lletra escrita per Diane Warren per a la película Armageddon, podría estar inspirada en una entrevista de Barbra Streisand i James Brolin per al programa de Barbara Walters.

En aquesta entrevista ( Babs i James sentats en un sofà), Barbra explica açò:


"Él me dijo: No quiero dormirme.

y yo le pregunté: Por qué no?.

y él dijo: porque te extraño."


Segons he llegit, Diane Warren, es va inspirar en aquesta entrevista per a compondre la cançò que rellançà de nou al grup Aerosmith a les primeres posicions de ventes, ja que eren temps de vaques flaques per al grup.


En aquest enllaç està l'entrevista. http://il.youtube.com/watch?v=kPxZGC3dJxw&feature=related

M'encanta que Barbra Streisand haja inspirat una de les millors balades de la història de la música, i mirant l'entrevista te'n adones de que la lletra de la cançò està escrita per a la parella Streisand-Brolin. Només cal mirar com li brillen els ulls a la diva de la música quan està sentada al costat del seu estimat. Quina enveja!!


Ací deixe la cançò directament traduida:

I don't wanna miss a thing- No quiero perderme nada

Podría permanecer despierto solo para oirte respirar
verte sonreir cuando estas durmiendo
cuando estas lejos soñando
podría pasar mi vida en esta dulce rendición
podría permanecer perdido en este momento para siempre
cada momento que paso contigo en un momento que aprecio

no quiero cerrar los ojos
no quiero quedarme dormido
porque te echaría de menos nena
y no quiero perderme nada
porque incluso cuando sueño contigo
ni incluso el sueño más dulce me valdría
todavía te echaria de menos
y no quiero perderme nada

tumbado a tu lado
sintiendo latir tu corazón
me pregunto en que sueñas
preguntandome si soy yo al que estas viendo
entonces te beso los ojos
y doy gracias a Dios de que estemos juntos
solo quiero estar contigo en este momento para siempre
para siempre jamás

no quiero cerrar los ojos
no quiero quedarme dormido
porque te echaría de menos nena
y no quiero perderme nada
porque incluso cuando sueño contigo
ni incluso el sueño más dulce me valdría
todavía te echaria de menos
y no quiero perderme nada

no quiero perderme una sonrisa
no quiero perderme un beso
solo quiero estar contigo
aqui contigo como ahora
solo quiero abrazarte fuerte
sentir tu corazón tan cerca del mío
y solo estar aqui en este momento para todo el resto del tiempo
nena, nena

no quiero cerrar los ojos
no quiero quedarme dormido
porque te echaría de menos nena
y no quiero perderme nada
porque incluso cuando sueño contigo
ni incluso el sueño más dulce me valdría
todavía te echaria de menos
y no quiero perderme nada




1 comentari:

Anònim ha dit...

no tenía ni idea d'aquesta inspiradora entrevista... potser esta cançó dels aerosmith, que clarament sense els violins resulta prou austera, explique els meus problemes d'insomni, encara que haja canviat el café vespertí per la malta o la chicoria moltes voltes Morfeo tarda un poc en vindrer a abraçarme tot i que les seues ales li permeten volar silenciosament a qualsevol lloc de la terra, encara que les meues nits tampoc depenen sols d'aquesta cançó, soc tot música i la meua vida depén de moltíssima música, pero si depenera de Aerosmith la banda sonora de la meua vida, sería un moviment continu oscil·lant entre "I don't wanna miss a thing" i "Crazy"...

http://www.youtube.com/watch?v=Po17kNwmSlE

(no tenía tampoc de qui era Diane Warren y resulta que ha escrit la lletra d'una barbaritat de cançons mítiques del pop en anglés dels 90)

Diane Warren - Best Pop Songwriter of the Year (1991)