dilluns, 8 de març del 2010

82 ENTREGA DELS OSCARS


" Well, the time has come" " Ha arribat el moment". Son les paraules que va pronunciar Barbra Streisand quan va entregar l'oscar a la millor direcció. Aquestes paraules no tindríen més repercussió si no fora perquè l'estatueta se la va emportar Kathryn Bigelow, la primera dona en la història de l'Acadèmia en conseguir un oscar en aquesta categoria. Un altre aspecte important a destacar fou que el premi va ser entregat el dia de la dona. També cal remarcar que la elecció de la persona que entregava el premi, va ser molt acertada. ( ací s'explica l'asunt)

Barbra Streisand: En 1983 produjo, dirigió, escribió y protagonizó "Yentl", experiencia que posteriormente repetiría como directora de "El Príncipe de las Mareas" (The Prince of Tides, 1991) y "El Amor Tiene Dos Caras" (The Mirror Has Two Faces, 1996). Steven Spielberg calificó "Yentl" de obra maestra ("uno de los debuts más dinámicos en la dirección desde el "Ciudadano Kane" de Welles") y muchos críticos alabaron la película, pero la Academia ignoró a la nueva directora a la hora de las candidaturas a los premios Óscar. Años después, se produjo una gran controversia cuando "El príncipe de las mareas" obtuvo siete candidaturas para varias categorías, incluida la de mejor película y, sin embargo, Streisand no fue nominada como mejor directora.

I
jo com sempre a la meua... me la repampimfla la resta dels oscars hahaha el més important per a mi, fou que va apareixer la Babs!

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Hola Arantxa, acabe de veure el comentari que has deixat al blog de MI SOSTINGUT. No tinc el teu correu. Si vols posar-te en contacte amb mi pots fer-ho via josep [[arrova]] gmx.com o bé via el formulari de contacte del meu blog: porcar.net

Ben cordialment,
Josep

Retroclásica ha dit...

Siendo Barbra quien lo entregaba... estaba cantado que era para Bigelow. Saludos de otra fan.

Andru. ha dit...

Mira, com a Amaia, que li donen oscars, grammys... no para la xica! XD