dilluns, 18 de juliol del 2011

¡Torticolis!


Hui mentre dormia, m'ha abellit canviar de posició(cosa normal) i, en un dels moviments duts a terme, el meu coll ha fet ¡clak!. M'he quedat estirada al llit perquè el coll em feia un mal insuportable. Al veure que la meua mare no estava en casa, m'he alçat (conforme he pogut) a la recerca del mòbil. Mentre baixava les escales m'he començat a marejar, amb lo qual m'han entrat nàusees i me n'he tornat a l'habitació. M'he assegut als peus del llit intentant no vomitar tots els peluix que estaven escampats al terra. Lo següent que recorde és que m'he despertat en la cara apegada al marbre roig de l'habitació, en ferides a la cara, les ulleres doblades, plorant i amb la cama esquerre enganxada.

Total, que tinc torticolis produïda per la contracció de l' 'esternoclidomastoïdal. Costa de pronunciar, eh?
Aquestes coses, millor si ocórren en èpoques de clase i no en estiu, ni un dia abans d'anar a veure Harry Potter !! Pffff
Repòs i a que la mami em mime!! ^^