dimarts, 19 de juny del 2012

Rimpatxa Western

Estes xiques m'inspiren. Des de la primera
vegada que vaig escoltar esta cançó, sabia que eren boníssimes. 
QUE SE DESNUDE OTRA, és el títol del primer disc de The Mamzelles, conegudes per quedar segones en el concurs Sona9, de 2011. 
Ara estic d'examens i necessite algun moment per a desconnectar, i la millor forma és escoltar el cd d'estes cracks! 
Canten sobre les escenes de sexe en les que es corren a la vegada,  la involució de la generació Hanna Montana, els professors morbosos, el botox,  el teorema de Pitàgores, la homosexualitat... I tot això en anglès, castella i català...Un disc  completet i molt ben produït. Recomanable 100%.


Rimpatxa Western
No t'espantis estimat
porto un pet força important
des de que has marxat
el cap em dóna voltes

Fill de puta el meu cervell
o el meu cor o els meus sostens
dius que ets racional
no m'ho creuré mai
a veure si t'escoltes

Vénen deu mil jaguars
perseguint-me per darrere
jo no sé si haig de marxar
m'he d'aturar
o fer un pas enrere
el que si que tinc molt clar
és que no la vull palmar
sense deixar-te un buzón movistar
que t'aclareixi una cosa molt important

Que si tu vius al trote
i jo visc al galope
no és culpa meva
de veritat
que si tu vius al trote
i jo visc al galope
doncs quina pena
quin engany

T'has pres un vi
mentre deies com t'agradava
d'estar aquí amb mi
jo hauria de dir
que si m'haguessis demanat el matrimoni
fins que la mort ens separi
hauria dit sí

Que si tu vius al trote
i jo visc al galope
no és culpa meva
de veritat
que si tu vius al trote
i jo visc al galope
doncs quina pena
quin engany

Tan bé que estàvem
i ara em véns
amb aquest rollo tan forçat
no et creuré mai
i si algun dia ens trobem
que passarà els dos ho sabem
procurarem gestionar bé la tensió existent

Que si tu vius al trote
i jo visc al galope
no és culpa meva
de veritat
que si tu vius al trote
i jo visc al galope
doncs quina pena
quin engany

Ahora vamos a hacer como si nos doliera
ahora vamos a hacer como si nos escociera
ahora hacemos como que gritamos pero es mentira

Puedo hacerlo haciendo así

1 comentari:

bunyolet de carabassa ha dit...

oohh ! :) m'ha encantat!

com et trobe a faltar....

espere que l'època grisa d'exàmens estiga anant bé...

el temps passa molt ràpid... d'ací no res em tens autoconvidant-me al comedor d'estiu....