divendres, 19 d’octubre del 2012

New York

Oh, torne enamorada de la ciutat que mai dorm, i confirme que és certa l'afirmació. Des de sempre havia somiat caminar per este gran decorat de cine: el Central Park, la Gran Central Station, l'Empire State, l'Estàtua de la Llibertat, la Biblioteca Pública, l'oficina de Lowenstine, la trampilla del metro de Marylin, la casa d'Audrey....
He anat a tants llocs i he viscut tantíssimes coses que no sabria per on començar a explicar el que senc.
Ha sigut un viatge màgic, amb el meu millor amic. Els dos som  apassionats de la ciutat i d'aquell món que hi ha a l'altra banda de l'atlàntic. Un món que un dia no molt llunyà em vorà tornar. Perquè New York City m'ha intoxicat amb el seu mal menjar, la seua vida ràpida i els seus carrers numerats.
I Brooklyn... eixe nom que m'evoca a una persona, que em fa recordar que al Barclays Center he complit un somni per segona vegada i multiplicat per 2. Sí, vaig anar al concert de Barbra Streisand, dos vegades!! (L)
11/10/12 i 13/10/12
Son la classe de bogeries que sols passen a New York. Coses indescriptibles que em faran recordar sempre que, per una setmana vaig ser com Frank Sinatra: "the king of the hill"

I'm a part of you New York